شناسهٔ خبر: 138621 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نقوی حسینی مطرح کرد؛

بررسی ششمین گزارش سه ماهه وزارت خارجه از برجام در کمیته هسته ای/دیدار با مسئولان دستگاه دیپلماسی

نقوی حسینی/1 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ششمین گزارش سه ماهه وزارت خارجه از برجام که شامگاه دوشنبه به این کمیسیون ارائه شد در کمیته هسته ای بررسی می شود.

به گزارش «نماینده»، سیدحسین نقوی حسینی"سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی"، گفت: این گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه از برجام شب گذشته در اختیار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که تکثیر و در اختیار اعضای کمیسیون قرار می گیرد.
وی افزود: در اولین قدم این گزارش در کمیته هسته ای مجلس بررسی می شودو در این راستا به احتمال زیاد جلساتی با مسوولانی از وزارت امور خارجه خواهیم داشت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ما برای بررسی این گزارش محدودیت زمانی نداریم و می توانیم به مرور در جلسات این کمیسیون آن را در نوبت بررسی قرار دهیم.
نقوی حسینی یادآور شد: هم اکنون گزارش ۶ ماهه دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی و برای قرائت به هیات رییسه مجلس ارجاع شده و در نوبت قرائت در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: همچنین گزارش سوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال تهیه است که این گزارش ناظر بر دو گزارش پنجم و ششم سه ماهه وزارت امور خارجه است.

نظر شما