شناسهٔ خبر: 138607 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نعمتی:

بررسی طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات آمریکا در نشست علنی امروز/ همفکری مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور

نعمتی43 سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال بررسی طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات آمریکا در نشست علنی امروز خبر داد.

به گزارش «نماینده» بهروز نعمتی در تشریح نشست غیرعلنی امروز (سه شنبه ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب اعضای کابینه با توجه به مشکلات اقتصادی همانند بانک ها و مشکلات اجتماعی محور نشست غیرعلنی امروز بود که نیاز به همفکری مجلس و دولت دارد و امیدواریم با این همفکری بتوان دولتی توانمند و قوی تشکیل داد تا مشکلات کشور را رفع کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دراین نشست بیشتر به مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه پرداخته شد، افزود: مقرر شد پس از مراسم تنفیذ که در روز ۱۲ مردادماه برگزار می شود، تحلیف در روز شنبه ۱۴ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار می شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاست نظام مقابله به مثل با اقدامات آمریکا است، تصریح کرد: احتمالا امروز طرح دوفوریتی مقابله با اقدامات آمریکا در نشست علنی امروز مطرح و بررسی می شود.

نظر شما