شناسهٔ خبر: 138592 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

میرسلیم: هیچگاه به صورت فردی قصد کاندیداتوری در انتخابات را نداشتم

میرسلیم میرسلیم در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات نامزد موتلفه گفت: من به صورت فردی تصمیم نداشتم که کاندیدای انتخابات شوم؛ وظیفه از سوی موتلفه روی دوش من نهاده شد.

به گزارش «نماینده»، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی، محمدنبی حبیبی دبیرکل و جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی و همچنین مسئولین ستادهای مردمی مهندس میرسلیم در استان تهران برگزار شد.

در این مراسم سیدمصطفی میرسلیم با تاکید بر اینکه ما در انتخابات اخیر سرمایه و تجارب مهمی را بدست آوردیم که اگر به آن بی‌اعتنایی کنیم ضایع خواهد شد، اظهار کرد: من هیچگاه بصورت فردی تصمیم نداشتم که کاندیدای انتخابات شوم اما چون این وظیفه از سوی حزب موتلفه اسلامی بر دوش من نهاده شد، کاندیداتوری در انتخابات را پذیرفتم.

وی افزود: اگر در انتخابات اخیر، نکات مثبتی را در رابطه با عملکرد بنده مشاهده کردید مربوط به همکاری و مشاوره‌های تمامی اعضای موتلفه اسلامی بود.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های ما در انتخابات بر پایه برنامه‌ریزی، سازماندهی، تامین محتوا و تبلیغات بوده است، گفت: من شخصا مدیون همه تلاش‌ها و همکاری‌هایی هستم که از سوی اعضای حزب موتلفه اسلامی ابراز شد.

میرسلیم خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات پیشنهادات و مطالب بسیار خوبی بدست من رسید که از بخشی از آن ها بدلیل کمبود فرصت نتوانستم استفاده کنم اما ان‌شالله در فرصت‌های پیش‌رو از آن ها استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه این مراسم از تمامی اعضای حاضر در جلسه خواست پیشنهادات و انتقادات خود را از فعالیت حزب موتلفه اسلامی در طول مدت انتخابات ثبت و مکتوب کنند تا در آینده بتوان از آن استفاده کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بدون شک جمع آوری و تدوین اسناد فعالیت انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی و دیگر افرادی که ما را در این راه یاری کردند می‌تواند به عنوان یک سند مهم برای حزب مفید فایده محسوب شود.

نظر شما