شناسهٔ خبر: 138587 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نامه‌نگاری به وزیر کشور و دادستان/ اولین بار است که برای بازشماری آرا تا این حد مقاومت می‌بینیم

پرویز سروری// عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکنون اعتراض و پیگیری‌هایمان نسبت به نتایج انتخابات شوراها به جایی نرسیده است.

به گزارش «نماینده» پرویز سروری"پرویز سروری" عضو شورای اسلامی شهر تهران، درباره  اقداماتی که برای اعتراضاشان نسبت به نتیجه انتخابات شوراها انجام داده‌اند، اظهار داشت: حدود ۵۰ روز از اعتراض ما نسبت به نتایج انتخابات شورای تهران می‌گذرد اما پیگیری‌هایمان به هیچ جا نرسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ صندوقی بازشماری نشده است و هر از چندگاهی اعلام می‌کنند که ما صورت جلسه‌ها را باهم تطبیق دادیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

سروری با بیان اینکه انتقاد ما به نحوه رفتار این آقایان است، گفت: غیر شفاف عمل می‌کنند و پاسخ روشنی به ما نمی دهند، دیکتاتوری به اسم دموکراسی راه انداخته‌اند.

وی افزود: اولین بار است که برای بازشماری آرا تا این حد مقاومت می‌بینیم. به دیوان عدالت، دادستان کشور، قوه قضائیه، رئیس مجلس و وزیر کشور چندین نامه زده‌ایم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیگیری‌های ما همچنان ادامه دارد تا تاریخ نقل روشنی از این وضعیت داشته باشد، متاسفانه کسانی که ادعا می‌کنند، دنبال دموکراسی‌اند هیچ شفافیتی در کارشان وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه فکر می‌کنم فشارهایی وجود دارد و نمایندگان هم احساس می‌کنند باید هزینه‌های زیادی برای این موضوع بپردازند، گفت: شأن نمایندگی بسیار بالاتر است، متاسفانه آنان اقدامی در جهت احقاق حق کسانی که به نتیجه انتخابات اعتراض دارند، انجام نداده‌اند.

سروری خاطر نشان کرد: در شمارش آرا هیچ ناظری وجود نداشته است و گزارش‌های نگران کننده‌ای می‌رسد،   فرمانداری و هیات‌های نظارت هیچ‌کدام پاسخ روشنی به ما نمی‌دهند، فکر می‌کنم که نگرانی‌شان از این است که اگر صندوق‌ها باز شود، ممکن است اتفاقاتی بیفتد که خوش آیند آقایان نیست.

نظر شما