شناسهٔ خبر: 138567 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

آب پاکی اصلاح طلبان روی دست مردم/ شهردار که نباید کار کند

اصلاح طلبان انتخاب شهردار تهران و جانشینی قالیباف برای اصلاح طلبان در این مدت آنقدر مهم بوده که دعواهای زیادی را در این جریان به وجود آورد و هر سلیقه ای از اصلاح طلبان تا به امروز سعی کرده خود را لایق پست شهرداری نشان دهد.

«نماینده» / در این میان اما برخی صحبت ها درباره ویژگی های شهردار آینده جالب است، مرتضی حاجی از چهره های برجسته جریان اصلاح طلب که از وزرای دولت اصلاحات نیز بود اخیرا در گفت و گو با نشریه صدا و در پاسخ به این سؤال که «فکر می‌کنید شهردار پایتخت باید یک شخص فنی باشد یا تنها یک اصلاح‌طلب پاکدست بودن کفایت می‌کند گفته است:"شهردار که خود نباید کار کند. شهردار از نظر من حتما باید یک چهره ملی باشد و در بین مردم شهر مقبولیت داشته باشد، یعنی زمانی که مردم می‌شنوند کسی شهردار شده باید از این انتخاب خوشحال شوند. باید در ذهن مردم به حسن شهرت شناخته شده باشد. بنابراین به نظر من نیازی نیست که یک فرد صددرصد فنی باشد. اگرچه باید با مسائل عمرانی در سطح قابل قبولی آشنایی داشته باشد اما با مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... باید حتما آشنایی داشته باشد چراکه اهمیت این قسمت، از مسائل عمرانی قطعا کمتر که نیست، بیشتر هم هست"

 این سخنان نشان می دهد اصلاح طلبان آب پاکی را روی دست مردم درباره شهداری آینده ریختند، چگونه ممکن است شهرداری تهران به عنوان متولی پایتخت ایران که روزانه کارهای بسیار زیادی دارد و باید در موضوعات مختلف با هماهنگی معاونینش مشکلات تهران را کم کند آنوقت به قول اصلاح طلبان کاردان نباشد؟ مهم نیست که کار بکند یا نکند؟

اصلاح طلبان گویا تنها یک تقاضا از شهردار آینده دارند و آن اینکه خود را برای ریاست جمهوری آماده کند و به کارهای سیاسی بپردازد نه اینکه برای مردم کار کند.

کارنامه پربار قالیباف باعث شده اصلاح طلبان در طول سالهای گذشته هر انچه توان داشتند به کار بگیرند تا چهره این مدیر جهادی را تخریب کنند و حالا که جریان اصلاحات به صورت یکپارچه شورای شهر را در دست گرفته باید شهرداری انتخاب کند که حداقل کمتر از قالیباف کار نکند اما با گفته هایی همچون اینکه شهردار که نباید کار کند این موضوع روشن می شود اصلا طلبان تنها به منافع سیاسی خود فکر می کنند.

نظر شما