شناسهٔ خبر: 138547 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عبداللهی، عضو لیست امید و منتخب میان دوره مجلس:

عضو کمیسیون شوراها خواهم شد/ هنوز فراکسیونی انتخاب نکرده ام!

عبداللهی2 عبداللهی که بعنوان نامزد اصلی جناح اصلاح طلب از حوزه انتخابیه خود در لیست امید قرار گرفته بود در پاسخ به این سوال که در چه فراکسیون سیاسی حاضر خواهد شد گفت: هنوز به فراکسیونی وارد نشده ام!

بیت الله عبداللهی، نماینده منتخب میان دوره ای مجلس از حوزه انتخابیه اهر و هریس در گفتگو با «نماینده» گفت: به دلیل اینکه ظرفیت اکثر کمیسیون ها تکمیل است، منتخبین میان دوره ای حق انتخاب زیادی ندارند.

وی در خصوص انتخاب کمیسیون تخصصی خود با اشاره به اینکه هنوز به عضویت کمیسیونی درنیامده است، گفت: اولویت اول من عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه و در اولویت های بعدی کمیسیون های اقتصاد و صنعت و معدن بود اما طبق آیین نامه داخلی مجلس و به دلیل تکمیل ظرفیت کمیسیون ها، قرار است به اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بپیوندم.

عبداللهی که بعنوان نامزد اصلی جناح اصلاح طلب از حوزه انتخابیه خود در لیست امید قرار گرفته بود در پاسخ به این سوال که در چه فراکسیون سیاسی حاضر خواهد شد گفت: هنوز به فراکسیونی وارد نشده ام، بعد از اینکه مقداری با فضای سیاسی مجلس آشنا شوم انشاالله انتخاب خواهم کرد.

به گزارش «نماینده» انتخابات میان دوره‌ای مجلس دهم همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت‌ماه و در ۴ حوزه انتخابیه شامل حوزه‌های انتخابیه "مراغه و عجب‌شیر" و "اهر و هریس" در استان آذربایجان شرقی، حوزه انتخابیه "اصفهان" در استان اصفهان و حوزه انتخابیه "بندرلنگه، بستک و پارسیان" در استان هرمزگان برگزار شد.

علاوه بر بیت الله عبداللهی، علی جلیلی (مراغه و عجب شیر)، حسن کامران (اصفهان) و ناصر شریفی (بندر لنگه) نیز پس از انتخابات میان دوره ای مجلس وارد بهارستان شدند.

نظر شما