شناسهٔ خبر: 138539 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

بائوج لاهوتی خبر داد؛

اسامی ۶ وزیر دولت یازدهم که حضورشان در دولت بعد قطعی است

مهرداد بائوج لاهوتی/2 سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با اشاره به نام برخی وزرای دولت دوازدهم که حضورشان در کابینه دوازدهم نیز قطعی شده، از برگزاری جلسه این فراکسیون با رییس ستاد انتخابات روحانی طی هفته جاری به‌منظور تبادل‌نظر درباره نامزدهای حضور در دولت بعد خبر داد.

به گزارش «نماینده» مهرداد لاهوتی با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی به منظور بررسی مسائل مختلف کشور و موضوعات داخلی فراکسیون اعلام کرد: در جلسه صبح امروز مسئله خاصی مطرح نشد و صرفاً درباره وضعیت داخلی فراکسیون صحبت و تبادل‌نظر کردیم.

نشست فراکسیون مستقلین ولایی با رییس ستاد انتخاباتی روحانی

او در عین حال از برگزاری دو جلسه مهم در طول هفته جاری در فراکسیون مستقلین ولایی خبر داد و گفت: باتوجه به این‌که معمولاً در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه که مجلس به‌صورت علنی تشکیل جلسه می‌دهد، و پیش از آغاز به کار صحن، جلسات مختلف فراکسیون برگزار می‌شود، در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دو جلسه با آقایان محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس‌جمهوری و رییس ستاد انتخاباتی آقای روحانی در جریان دوازدهم دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هستیم. 

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان این‌که هنوز زمان دقیق برگزاری این دو جلسه مشخص نشده، اعلام کرد: احتمالاً این دو جلسه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و پیش از آغاز به کار صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد اما ترتیب برگزاری دو جلسه هنوز مشخص نشده است. 

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی درباره دیدار هفته جاری فراکسیون مستقلین ولایی با رییس ستاد انتخابات حسن روحانی اعلام کرد: قرار شده پیش از مطرح شدن مسائل، نظرات خود را درباره افراد مختلفی که قرار است در کابینه دوازدهم به‌کار گرفته شوند، مطرح کنیم. 

اسامی ۶ وزیر دولت یازدهم که حضورشان در دولت بعد قطعی است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی یادآور شد: به هر حال هم‌اکنون برخی از وزرایی که قرار است در دولت بعد نیز حضور داشته باشند، مشخص شده که از جمله می‌توان به آقایان مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و علی ربیعی وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی اشاره کرد. 

حضور آخوندی پنجاه-پنجاه در کابینه دوازدهم است

او اضافه کرد: همچنین حضور برخی وزرا در کابینه دوازدهم نیز همچون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز به‌صورت نیمه قطعی و به قول معروف پنجاه-پنجاه است که باید در این ارتباط نیز صحبت کنیم و قرار است نظراتمان را درباره افراد مختلف اعلام کنیم. 

دیدار فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر دفاع در هفته جاری

لاهوتی بائوج در پایان به دیدار اعضای فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیز اشاره کرد و گفت: قرار است جلسه‌ای با سردارحسین دهقان نیز برگزار کنیم و درباره آخرین وضعیت دفاعی و امنیتی کشور تبادل‌نظر کنیم.

نظر شما