شناسهٔ خبر: 138486 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دلگیرترین غروب جمعه ۴ خانواده تهرانی چگونه رقم خورد؟/ توضیحات تنها بازمانده حادثه

گاهی اوقات غروب جمعه، دلگیرتر از آن چیزی می‌شود که تصورش را می‌کنی، گاهی اوقات غروب جمعه لحظه وداع با عزیزت می‌شود و گاهی اوقات غروب جمعه آخرین غروب زندگی‌ات...

به گزارش «نماینده»، جمعه دو هفته پیش(۱۶ تیرماه) برای ۴ خانواده تهرانی از همه جمعه‌ها دلگیرتر بود؛ زمانی که ۴ جوان زیر ۳۰ سال برای بازدید از چاهی که در زیرزمین محل کارشان حفر شده بود، به داخل چاه رفتند اما زودتر از غروب خورشید، در همان چاه تاریک، آفتاب زندگی شان غروب کرد و دیگر هیچ وقت رنگ آسمان را هم ندیدند.

پیرو درج خبر حادثه هولناک گازگرفتگی چاه فاضلاب در حال احداث حوالی پارک ساعی، برخی رسانه‌ها گمانه‌هایی را مطرح کردند که موجب تألم‌خاطر بازماندگان شد که با اعتراض خانواده‌های متوفی، مجبور به اصلاح آن شدند.

در همین رابطه یکی از روزنامه های مذکور ضمن اصلاح خبر، متن اصلاحیه بر اساس اظهارات یکی از بازماندگان حادثه را منتشر کرد.

بر اساس اظهارات شخص حاضر در صحنه که آتش نشانی را نیز مطلع و به کمک طلبیده بود، یک نفر از جان باختگان به منظور بازدید از چاه فاضلاب حفر شده به داخل چاه رفته و چون پس از دقایقی باز نگشت، ۳ نفر دیگر از دوستان نفر اول به جهت حس نوع دوستی و رفاقت دیرینه به چاه رفته و متاسفانه هیچ وقت بازنگشتند و خانواده های خود و هموطنانمان را داغدار نمودند.

بنابر این گزارش، خانواده محمدحسین طاهری از ذاکرین اهل بیت(ع) که در این حادثه جان خودش را از دست داد در اقدامی پسندیده اعضای بدن وی را اهدا کردند تا به بیماران نیازمند جان دوباره‌ای ببخشد و نام فرزندشان تا سال ها بعد زنده بماند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین یحیی صالح نیا، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در غرب شهر تهران پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت این ۴ جوان صادر و از بارگاه الهی برای خانواده‌های بازمانده(هاشمی، طاهری، زمان و مافی) طلب صبر کرد.

نظر شما