شناسهٔ خبر: 138419 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاسخ یاوه‌گویی مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی گفت: پاسخ یاوه‌گویی مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم.

به گزارش «نماینده» سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی اظهار داشت: آن‌ها به شکل کودکانه‌ای هر از گاهی آرزوهای خود را در مورد ایران تکرار می‌کنند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اهداف و سیاست‌های تعریف شده خود، بیرون راندن بیگانگان از منطقه را به طور مستمر ادامه می‌دهد و در پیمودن این راه مقدس کمترین تردیدی ندارد.

وی افزود: رویاهای مضحک آمریکایی‌ها در مورد سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، غیر از هذیان‌های آشفته چیز دیگری به حساب نمی‌آید و ما از اینکه آن‌ها اینگونه خود را مشغول کرده‌اند، هیچ نگرانی نداریم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی گفت: پاسخ یاوه‌گویی مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم.

سردار جزایری در ادامه تأکید کرد: کشوری که به مردم و جامعه انقلابی و رشدیافته خود متکی است، تحت تأثیر بوق‌های تبلیغاتی و عملیات روانی و یا توپ و تانک دشمن قرار نمی‌گیرد.

وی در قسمت دیگری از سخنانش، در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه‌هایی داریم که خسارت آن برای آمریکا از فراوانی زیادی برخوردار است.

نظر شما