شناسهٔ خبر: 138333 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

ولایتی: تکلیف ریاست مجمع تشخیص در آینده نه چندان دور مشخص می شود

ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدون تردید تکلیف ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در آینده نه چندان دور روشن می شود.

به گزارش «نماینده»، علی اکبر ولایتی عصر دوشنبه در حاشیه دیدار رئیس حزب وطن ترکیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایرنا درمورد ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارکرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم تصمیم نظام در این مورد چیست، بی تردید، مجمع جایگاه بسیار مهمی در نظام دارد و جایی است که برای مشورت رهبر معظم انقلاب بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: ان شاء الله درآینده شاهد خواهیم بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام با قوت و قدرت کار خود را ادامه می دهد. رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در خصوص قرارداد نفتی ایران با توتال گفت: هر قراردادی که اساس آن قانونی و در چارچوب قوانین موجود میان کشورها و موسسات اقتصادی این کشورها باشد باید روند قانونی خود را طی کرده و از سوی کارشناسان نظر داده شود و در نهایت به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

ولایتی با تاکید بر شفافیت قراردادها یادآور شد: طبیعتا این قراردادهایی که در چارچوب قوانین است و مورد تایید مجلس شورای اسلامی است باشد مورد تایید همه ملت است.

وی اظهارامیدواری کرد: مجلس با دقت به این قرارداد رسیدگی کند و آنچه خیر و صلاح جمهوری اسلامی ایران است، صورت گیرد.
 

نظر شما