شناسهٔ خبر: 138279 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نقوی‌حسینی:

نام «فراکسیون نمایندگان ولایی» احتمالا تغییر می‌کند

نقوی حسینی/21 سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از احتمال تغییر نام فراکسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر فراکسیون متبوعش، گفت: جلسه شورای مرکزی با اکثریت اعضاء برگزار شد و اعضاء بر فعالیت مستقل فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کردند و قرار است فراکسیون با تمام ظرفیت برنامه‌های آتی  را دنبال کند.

وی با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس فهرست و لیست اعضای خود را مشخص خواهد کرد، افزود: احتمال دارد نام فراکسیون هم تغییر کند، البته تغییر نام فراکسیون بستگی به نظر اعضای شورای مرکزی و مجمع عمومی دارد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه کمیته‌های فراکسیون تاکنون تشکیل نشده، گفت: در این جلسه پیرامون تشکیل کمیته‌های فراکسیون نمایندگان ولایی نیز بحث و گفت‌وگو شد و مقرر شد جلسه آینده شورای مرکزی و مجمع عمومی فراکسیون درباره تعداد کمیته‌های فراکسیون تصمیم‌گیری شود.

نقوی‌حسینی به فرم ثبت‌نام مجدد عضویت در فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اشاره کرد و گفت: در این فرم قید شده نماینده‌ای که به عضویت این فراکسیون در می‌آید متعهد می‌شود در فراکسیون سیاسی دیگری (مستقلان ولایی، امید) عضویت نداشته باشد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به طرح دو فوریتی مقابله با تحریم‌های آمریکا، خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون انتقادات جدی به محتوای این طرح داشتند و مقرر شد تا در جلسه آینده به صورت تخصصی‌تر این طرح بررسی شده تا این طرح بدون نقص و استحکام بیشتری در صحن علنی مجلس مطرح شود.

نظر شما