شناسهٔ خبر: 138266 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آصفری خبر داد

۱۰۰ نماینده اصلاح‌طلب و اصولگرای مجلس متقاضی تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر شدند

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» معاون پارلمانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از جمع‌آوری امضای ۱۰۰ تن از نمایندگان اصلاح‌طلب و اصولگرای مجلس جهت تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری معاون پارلمانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از جمع‌آوری امضای ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس جهت تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان متقاضی تشکیل در این فراکسیون از همه طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب مجلس دهم هستند، گفت: امیدواریم با شکل‌گیری فراکسیون، گام بزرگی در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان نهی از منکر مصوب مجلس نهم و اصول ۸ و ۹ قانون اساسی برداشته شود.

آصفری کشور با تاکید بر اینکه منظور از تشکیل این فراکسیون صرفاً پرداختن به مقوله حجاب نیست، گفت: دایره هدف از تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر گسترده بوده و مربوط به همه نواهی در کشور از جمله اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی، رشوه و فساد در ادارات و ... است که به امید خدا فراکسیون مذبور می‌کوشد با پرداختن به این مسائل بخشی عمده‌ای از معضلات کشور را حل کند.

معاون پارلمانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پایان با یادآوری عدم ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان نهی از منکر از سوی دولت به رغم گذشته ۳ سال از تصویب آن عنوان داشت: این قانون از سوی رئیس مجلس به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس دهم که با استقبال همه گرایش‌های مواجه شده است در جهت اجرای بهتر این قانون از سوی دستگاه‌ها خواهد بود.

نظر شما