شناسهٔ خبر: 138258 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اظهار نظر نایب رئیس سابق مجلس درباره ترکیب دولت آینده

ابوترابی فرد/ نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن معرفی ترکیب دولت دوازدهم گفت: کسانی که در مدیریت کلان کشور قرار می گیرند، باید از یک تفکر ناب دینی و اسلامی برخوردار باشند.

به گزارش «نماینده»، سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس جمهور در معرفی کابینه آینده باید چه مسائلی را در نظر بگیرد اظهار کرد: کسانی که در مدیریت کلان کشور قرار می گیرند، باید ضمن برخورداری از یک تفکر ناب دینی و اسلامی و همچنین باور به مبانی انقلابی، تداوم راه حضرت امام(ره) و دستیابی به آرمان های ملت ایران، از دغدغه های اصلی و کلیدی آن ها باشد.

وی با بیان اینکه مدیران کلان کشور باید از دانش، توانایی علمی و تجارب لازم برای مدیریت حوزه ای که دارند، برخوردار باشند افزود: ارتباط با جامعه علمی، دریافت نظر نخبگان و مشورت با صاحب نظران باید جز شاکله مدیریتی آن مدیر باشد.

ابوترابی فرد تصریح کرد: باید مدیران ارشد کشور در خلق اجماع برای برون رفت از تنگناها و دستیابی به اهداف سیاست های کلان نظام که رهبر معظم انقلاب ابلاغ فرمودند، از یک خط مشی صحیح و ظرفیت و توانایی لازم برخوردار باشد.

نظر شما