شناسهٔ خبر: 138184 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

خط قرمز پلیس برای تجمع‌کنندگان کاسپین

سپرده گذاران کاسپین سخنگوی نیروی انتظامی خط قرمز پلیس برای تجمع‌کنندگان مؤسسه مالی کاسپین که در برخی موارد برای احقاق مطالباتشان در مقابل شعب این مؤسسه تجمع می‌کنند را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» سردار سعید منتظرالمهدی در واکنش به برخورد پلیس با تجمعات اخیر همچون تجمع‌های چندباره سپرده‌گذاران مؤسسه مالی کاسپین برای دریافت مطالبات خود از این مؤسسه اظهار داشت: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود باید در مواجهه با چنین مواردی، سعی کند تا چنین تجمعاتی نظم و انضباط شهری را خدشه دار نکند و ملزم به رعایت قانون است.

وی با تأکید بر اینکه در احقاق مطالبات، باید حفظ آرامش در اولویت باشد، گفت: بر اساس دستورالعمل صادر شده برای همکارانمان، آنها موظف شده‌اند در مواجهه با چنین مواردی، آرامش داشته باشند و برخورد خشنی انجام ندهند ولی متأسفانه در برخی موارد شاهدیم که برخی از مردمی که برای احقاق مطالباتشان تجمع کرده‌اند، دست به خشونت زده و با مأموران درگیر می‌شوند که در چنین مواردی پلیس با حفظ آرامش، اجازه نخواهد داد تا نظم اجتماعی مختل شود.

منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس این است کسانی که برای احقاق حقوق خودشان تجمع می‌کنند، با تجمعات خود، ایجاد مزاحمت برای دیگران نکرده و راه مردم و خودروها را سد نکنند تا خدای ناکرده مشکلات ترافیکی ایجاد نشود چرا که مشکلات ترافیکی، مسائل و مشکلات دیگری را برای بسیاری از بیماران و شهروندان به وجود خواهد آورد.

سخنگوی ناجا افزود: البته در موارد اینچنینی و حتی در موضوع تجمعات سپرده‌گذاران موسسه کاسپین، مدیران ناجا تلاش کردند تا با رایزنی خود با مسئولان این مؤسسه، شرایطی را فراهم کنند که مردم و سپرده‌گذاران به حقوق خود برسند.

نظر شما