شناسهٔ خبر: 138150 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابطحی:

کمیسیون آموزش از میان دو گزارش متفاوت درباره مدرک فریدون تصمیم می‌گیرد

ابطحی/2 عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی برادر رئیس‌جمهور با اشاره به تقدیم گزارش چهار صفحه‌ای خود به رئیس کمیسیون آموزش گفت: اکنون این کمیسیون است که باید میان گزارش من و گزارش آقای قمی تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

به گزارش «نماینده» سید جواد ابطحی عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون دستیار و برادر حسن روحانی رئیس‌جمهور با اشاره به ارائه گزارش محمد قمی رئیس کمیته به محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بنده هم گزارش خود را در چهار صفحه تقدیم رئیس کمیسیون کردم و این کمیسیون آموزش است که باید میان گزارش من و گزارش آقای قمی تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه اصل بر برائت است، خاطرنشان کرد: ما مدارکی داریم که این برائت را درمورد پرونده تحصیلی آقای فریدون مخدوش می‌کند از این رو دوستان یا باید منکر مدارک شوند و یا اینکه عدله کافی در نقض آن بیاورند.

ابطحی با اشاره به اینکه گزارش محمد قومی را مطالعه کرده است، گفت: دو گزارش از جهت مقدمه و سیر تحول کار به هم شبیه هستند اما در گزارش من تصریح شده است که آقای فریدون در مرحله گزینش برای ورود به پردیس دانشگاه شهید بهشتی غیبت داشته است و بر طبق اعلام این پردیس داوطلبانی که در گزینش شرکت نکنند قبولی‌شان کان لم‌یکن خواهد بود.

عضو کمیته بررسی مدرک تحصیلی حسین فریدون خاطرنشان کرد: در کدام مقطع تحصیلی و در کدام دانشگاه و برای کدام دانشجو قبولی نیمه‌ کاره یک داوطلب را که در گزینش شرکت نکرده است برای سال‌های بعد ذخیره می‌کنند.

نظر شما