شناسهٔ خبر: 138134 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

به منظور بررسی مشکلات موسسات مالی و اعتباری

نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با دولت سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود

کاسپین سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: به دنبال مباحث صورت گرفته در جلسه صبح امروز، نشست مشترکی با دولت برای حل مشکل مذکور تشکیل خواهد شد.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز هیأت رئیسه کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز کمیسیون امنیت ملی چهارشنبه (۱۴ تیرماه ۹۶) با حضور اعضای هیأت رئیسه و با دستور بررسی مشکلات موسسات مالی برگزار شد.

وی افزود: به دلیل مشکلات جدی ایجاد شده برای مؤسسات مالی و اعتباری، بررسی علل اصلی این حوزه و مشخص شدن راهکار دقیق و اجرایی برای حل آن ضروری به نظر می‌رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی د همچنین تصریح کرد: به دنبال مباحث صورت گرفته در جلسه صبح امروز، نشست مشترکی با دولت برای حل مشکل مذکور تشکیل خواهد شد.

نقوی حسینی ادامه داد: نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دولت ۲۰ تیر ماه (سه شنبه هفته آینده)‌ برگزار می‌شود،

وی دستور کار نشست هفته آینده را اعلام و عنوان کرد: در این جلسه که با حضور مسئولان وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و مسئولان نهادهای انتظامی-امنیتی برگزار خواهد شد، به مشکل مؤسسات مالی و اعتباری از جمله کاسپین، میزان، آرمان، افضل توس، فرشتگان و دیگر موارد رسیدگی می‌شود.

وی همچنین به دیگر جزئیات نشست امروز کمیسیون متبوعش اشاره کرد و افزود: در تاریخ ۲۹ و ۳۱ تیرماه سال جاری اعضای کمیسیون به آذربایجان غربی و شهرستان سلمان سفر خواهند کرد.

نظر شما