شناسهٔ خبر: 138086 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

«جمنا» با ساز و کار جدید به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد

فروزنده عضو هیئت‌رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی با آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته، نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کرده و طبیعتاً برای اینکه بتواند ادامه کار را دهد سعی می‌کند با سازوکارهای جدیدتری کار را شروع کند.

به گزارش «نماینده»، لطف‌الله فروزنده عضو هیئت‌رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به آخرین تصمیمات برای تغییرات در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جبهه مردمی با آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته، نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کرده و طبیعتاً برای اینکه بتواند ادامه کار را دهد سعی می‌کند با سازوکارهای جدیدتری کار را شروع کند.

وی تاکید کرد: اهداف و رویکرد جبهه همان رویه قبلی است و همانطور که از ابتدا  اعلام کردیم گفتمان‌سازی، ترویج گفتمان و وحدت نیروهای انقلابی در سطح گسترده  است که به طور جد آنها را دنبال می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که در اصول پایداری داریم، باید روش‌های خود را جدید کنیم تا بتوانیم در شرایط جدید کار را دنبال کنیم.

فروزنده با تاکید بر اینکه از سویی به دنبال انسجام نیروهای انقلابی هستیم، گفت: از سویی دیگر به دنبال ایجاد ظرفیت اجتماعی برای جبهه انقلاب هستیم تا بتوانیم اهداف انقلاب را دنبال کنیم.

نظر شما