شناسهٔ خبر: 137988 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طرح سوال از رئیس جمهور با ۱۳۰ امضا امروز تحویل هیئت رئیسه می‌شود

روحانی سیف محمدجواد ابطحی اظهار داشت: ۱۲۴ امضا برای سؤال از رئیس‌جمهور در خصوص عملکرد مؤسسات مالی و اعتباری و ورشکستگی برخی از این مؤسسات جمع‌آوری شده است.

به گزارش «نماینده» محمدجواد ابطحی اظهار داشت: ۱۳۰ امضا برای سؤال از رئیس‌جمهور در خصوص عملکرد مؤسسات مالی و اعتباری و ورشکستگی برخی از این مؤسسات جمع‌آوری شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای وقفچی نماینده زنجان در حال جمع‌آوری امضا است و اعلام کرده که امروز طرح سؤال از رئیس‌جمهور را به هیأت رئیسه تحویل خواهد داد.

پیش از این نیز کوچکی نژاد از امضا ۱۱۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای طرح سوال از رئیس‌جمهور پیرامون ساماندهی موسسات مالی و اعتباری خبر داده بود

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، از جمع‌آوری امضاء برای طرح سوال از رئیس‌جمهور پیرامون ساماندهی موسسات مالی و اعتباری در جلسه علنی امروز مجلس خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس‌جمهور پیرامون ساماندهی موسسات مالی و اعتباری را امضا کردند.

وی افزود: این طرح امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: نمایندگان مجلس براساس این طرح خواهان تعیین تکلیف وضعیت سپرده‌گذاران در موسسات مالی و اعتباری در اسرع وقت هستند.

نظر شما