شناسهٔ خبر: 137849 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نامه رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم به «لاریجانی»/ دولت را به انجام تکلیف قانونی خود ملزم نمایید+ سند

حاجی بابایی در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال نامگذاری شده است تاخیر در ابلاغ واجرای این قانون که مبنی بر سیاست های کلی برنامه ششم و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، تحقق این ۲ سیاست مهم را با مشکل مواجه خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از تاخیر در ابلاغ و اجرای برنامه پنج ساله ششم انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام و تحیت؛

پس از گذشت حدود ۳ ماه از تصویب و ابلاغ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی، این قانون هنوز جهت اجرای به دستگاه های ذیربط ابلاغ نشده است.

در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال نامگذاری شده است تاخیر در ابلاغ واجرای این قانون که مبنی بر سیاست های کلی برنامه ششم و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، تحقق این ۲ سیاست مهم را با مشکل مواجه خواهد کرد. از طرفی این امر موجب بلاتکلیفی مردم و افراد ذینفع و به دنبال آن حجم انبوه مراجعات و مکاتبات آنها با دستگاه های اجرایی مسئول و نمایندگان مجلس و همچنین بی ارزش شدن قانون خواهد شد.

بنابه مراتب فوق خواهشمند است به هر نحو که صلاح می دانید موضوع را پیگیری و دولت را به انجام تکلیف قانونی خود ملزم فرمایید.

حمید رضا حاجی بابایی

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه

نظر شما