شناسهٔ خبر: 137790 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل کمیسیون مشترک برای بررسی طرح انتزاع سازمان ثبت از قوه قضائیه

قوه قضاییه43 عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضائی از بررسی طرح انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضائیه در کمیسیون مشترکی به همین منظور خبر داد.

به گزارش «نماینده» یحیی کمالی‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضائیه در کمیسیون مشترکی که به همین منظور تشکیل شده خبر داد و گفت: این کمیسیون متشکل از ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون‌های حقوقی و قضائی، شوراها و امور داخلی  و برنامه بودجه و محاسبات است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، هیئت رئیسه کمیسیون مشترک تعیین شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تصریح کرد: پس از تعیین اعضای هیئت رئیسه کمیسیون مشترک،   بررسی طرح انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضائیه در دستورکار کمیسیون مشترک قرار می‌گیرد.

کمالی‌پور  از بازدید اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس از سازمان ثبت  و اسناد کشور در هفته آینده خبر داد و گفت: در راستای بررسی این طرح در آینده‌ای نزدیک نیز با مسئولان قوه قضائیه نشستی را برگزار می کنیم.

نظر شما