شناسهٔ خبر: 137774 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لحن تهدید آمیز نتانیاهو علیه سوریه پس از حمله اسرائیل به قنیطره

نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم هشدار دادند که به هرگونه شلیک از سمت سوریه واکنش شدید نشان خواهند داد.

به گزارش «نماینده» به نقل از روسیاالیوم، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از حملات ارتش این رژیم به سوریه، با لحنی تهدید آمیز گفت: به هر خمپاره‌ای که از سمت سوریه به اسرائیل شلیک شود، واکنش شدید نشان خواهیم داد و ما هرگز قبول نمی‌کنیم که از جبهه‌های مختلف به سمت ما تیراندازی شود.

از سوی دیگر اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به حملات این رژیم به سوریه گفت: اسرائیل به آسانی از تخلفاتی که از سوی سوریه سر می‌زند نمی‌گذرد، حتی اگر موضوع، اصابت خمپاره‌های ناشی از جنگ داخلی در این کشور به سرزمین ما باشد.

جنگنده های رژیم  صهیونیستی روز شنبه نیروهای ارتش سوریه را در استان قنیطره هدف قراردادند.

رسانه‌های سوری در این زمینه گزارش کردند: در این حمله هوایی که در بخش شمالی ارتفاعات جولان انجام شد دو دستگاه تانک ارتش سوریه منهدم شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که این حمله پس از شلیک چند خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی انجام شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همزمان با درگیری شدید میان ارتش سوریه و تروریست ها در اطراف شهر البعث در استان قنیطره اقدام به این حمله هوایی کردند.

این در حالی است که گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های وابسته روز شنبه حمله شدیدی را به شهر البعث در شمال شرق شهر قنیطره آغاز کرده است.

نظر شما