شناسهٔ خبر: 137736 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

افزایش سلامتکده‌های طب سنتی با معماری ایرانی- اسلامی

طب سنتی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت گفت: مردم خواهان طب سنتی ایرانی هستند و بر این اساس متولیان حوزه سلامت نیز باید پیگیر مطالبات مردم باشند و جای مناسب، در دسترس و ایمنی را برای ارائه خدمات طب سنتی در نظر بگیرند.

به گزارش «نماینده»، با حضور محمود خدادوست، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی وزارت بهداشت و تیم همراه وی در استان زنجان، پیمانکار پروژه احداث سلامتکده طب سنتی در این استان انتخاب شد و به‌زودی با تایید نهایی محل پروژه، کار احداث آغاز می‌شود.

مشاور وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید گفت: مردم خواهان طب سنتی ایرانی هستند و بر این اساس متولیان حوزه سلامت نیز باید پیگیر مطالبات مردم باشند و جای مناسب، در دسترس و ایمنی را برای ارائه خدمات طب سنتی در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه باید به تکلیف خود بر اساس اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی سلامت عمل کنیم، افزود: وزارت بهداشت موافق رونق گرفتن طب سنتی ایرانی و معرفی و ماندگاری آن به عنوان یک برند بوده و تاکید آن بر ساخت سلامتکده‌های طب سنتی با معماری ایرانی- اسلامی است که در این خصوص باید فضای مستقلی برای آن در نظر گرفته شود.

نظر شما