شناسهٔ خبر: 137712 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سران عربستان از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/ رژیم صهیونستی دشمن اول جهان اسلام است

سردار دهقان// وزیر دفاع تأکید کرد: سران عربستان سرنوشت صدام را بررسی کنند و از آن عبرت بگیرند. همانطور که صدام پس از جنگ تحمیلی به دنبال حمله به کشورهای دیگر و اشغال آنها افتاد عربستان نیز با قدرت و اعمال هژمونی این کار را دنبال می‌کند.

به گزارش «نماینده» سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه راهپیمایی روز قدس در خیابان انقلاب تهران با اشاره به اظهارات جنگ‌طلبانه و ضدایرانی سران عربستان، گفت: آنها نه تاریخ کشور خودشان را می‌دانند و نه با تاریخ کشور ما آشنا هستند و با این حرف‌ها به دنبال به دست ‌آوردن جایگاه خودشان در عربستان هستند.

دهقان تأکید کرد: ما به دنبال تنش و بحران نیستیم و این سخنان را به نفع امنیت منطقه نمی‌دانیم.

وزیر دفاع با بیان اینکه این اظهارات خاص آمریکا و اسرائیل است، گفت: اینها اقدامات جاهلانه‌ای است که حتی نیاز به پاسخ ندارد، ملت ما تهدید، تحقیر و توهین را نمی‌پذیرد و اگر روزی بخواهد این موضوعات عملی شود پاسخ سختی به آنها می‌دهیم.

وی تأکید کرد: سران عربستان سرنوشت صدام را بررسی کنند و از آن عبرت بگیرند. همانطور که صدام پس از جنگ تحمیلی به دنبال حمله به کشورهای دیگر و اشغال آنها افتاد عربستان نیز با قدرت و اعمال هژمونی این کار را دنبال می‌کند.

دهقان گفت: همه ملت‌های مسلمان رژیم صهیونیستی را دشمن اول خود می‌دانند.

وزیر دفاع در پاسخ به فارس، در خصوص حمله موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش، گفت: ما خواستیم دشمن خود که بر علیه ملت ما اقدام کرده است را تنبیه کوچکی کنیم که این کار توسط موشک‌های سپاه صورت گرفت.

نظر شما