شناسهٔ خبر: 137665 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت به روز قدس

علوی وزیر اطلاعات در پیامی به‌مناسبت روز قدس تأکید کرد: با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس همگام با تمامی ملت های بیدار، شعار سرنگونی اسرائیل جنایت پیشه را سردهیم.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسب فرا رسیدن روز قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

روز قدس از روز های بسیار مهم و تعیین کننده است، سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش شود، روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه. مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی)

قدس قبله اول مسلمین و معراج گاه نبی مکرّم اسلام (صلی الله علیه و آله)، اکنون حدود شش دهه اسارت در چنگال صهیونیسم غاصب را طی می کند و مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه های این دژخیمان تا بن دندان مسلح،   راه مقاومت اسلامی را به تأسی از رهنمودهای خردمندانه ی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) نصب العین خود قرار داده و اراده ی پولادین را به میدان های نبرد با  سلاح های آتشین گسیل داشته اند.

اینک که برخی از کشورهای مرتجع و عوامل مزدور استکبار، طوق بندگی غاصبین را به گردن انداخته و جنگ نیابتی اشغالگران قدس شریف را علیه کشورهای مسلمان در یمن، عراق، سوریه و سایر بلاد اسلامی در پیش گرفته اند، برماست که مبارزات مردم مظلوم فلسطین و حماسه های جاودان شهیدان مدافع حرم را ارج نهاده و بار دیگر، با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس (مصادف با آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان) همگام با تمامی ملت های بیدار، شعار سرنگونی اسرائیل جنایت پیشه را سردهیم.

روز قدس، همه آحاد ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی، همگام و همدل با سایر مسلمانان جهان با راهپیمایی باشکوه خود، یک بار دیگر، عزم ملی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی، به نمایش می گذارند.

سید محمود علوی

نظر شما