شناسهٔ خبر: 137617 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پلیس در تامین امنیت انتخابات به وظیفه خود عمل کرد

سردار اشتری فرمانده ناجا گفت: در تامین امنیت انتخابات توانستیم به وظیفه خود به طور کامل عمل کنیم.

به گزارش «نماینده» سردار حسین اشتری اظهارداشت: اگر امروز نیروی انتظامی توانسته در ماموریت های خود موفق عمل کند به دلیل داشتن روحیه جهادی برگرفته از ایثارگری دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: با مروری بر اقدامات اخیر نیروی انتظامی به خصوص تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری می توان بر تلاش های خستگی ناپذیر همکاران ما در نیروی انتظامی گواهی داد.

سردار اشتری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تامین امنیت، مشارکت و سلامت انتخابات اظهار کرد: در جایی که برای نیروی انتظامی به عنوان ماموریت مشخص شده بود که همانا تامین امنیت انتخابات بود توانستیم به وظیفه خود به طور کامل عمل کنیم که خوشبختانه رضایت مقام معظم رهبری را نیز در بر داشت.

وی به حادثه تروریستی اخیر در تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حرم امام(ره) با هوشیاری و سرعت عمل ماموران مستقر در حرم مطهر تروریست های تکفیری به هلاکت رسیدند که ما در همایشی از این عزیزان تجلیل کردیم.

 فرمانده ناجا به تامین امنیت بیش از ۲۳ هزار مسجد و حسینیه در شب های قدر اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی داشتند در میان مردم دلهره ایجاد کنند که با همت نیروهای انتظامی هیچ حادثه ای گزارش نشد که این نیز به برکت روحیه جهادی و انقلابی ماموران جان برکف ناجا بود.

این مقام ارشد انتظامی به برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:هدف از برگزاری چنین همایش هایی انتقال تجربیات عزیزانی است که می تواند در جهت پیشبرد اهداف ناجا موثر واقع شود.

فرمانده ناجا در پایان به تقویت روابط پیشکسوتان با نسل امروز ناجا اشاره کردو گفت:هرچقدر این روابط افزایش یابد مطمئنا ما در انجام ماموریت ها موفق تر عمل خواهیم کرد.

نظر شما