شناسهٔ خبر: 137616 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ابطحی: ایران محور مبارزه با صهیونیست‌ها و تکفیری ها در جهان است

ابطحی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ایران را محور مبارزه با رژیم صهیونیستی و جریان تکفیری در دنیای اسلام و جهان خواند.

به گزارش «نماینده» محمد جواد ابطحی اظهار داشت: امام خمینی حدود ۷۰ سال قبل حمایت از فلسطین را به عنوان یک  هدف استراتژیک اعلام کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت رژیم صهیونیستی در ایران به سفارت فلسطین تغییر نام و ماهیت یافت و آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس نام گذاری شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه غرب آسیا است که برای حفظ منافع آمریکا دراین منطقه تشکیل شده است، حفظ این رژیم برای آمریکا استراتژیک است زیرا لابی صهیونیستی نقش مهمی در نظام آمریکا دارد.

ابطحی با بر شمردن دو هدف مهم جبهه استکبار برای ایجاد گروهک های تکفیری در ایران گفت: گروهک های تکفیری با دو هدف مخدوش کردن چهره اسلام در دنیا و فراموش شدن جنایات اسرائیل در فلسطین و از بین رفتن اولویت مسئله فلسطین در دنیای اسلام در منطقه غرب آسیا ایجاد شدند.

وی با انتقاد از غفلت سران کشور های اسلامی در برابر اهداف جبهه استکبار از ایجاد گروه های تکفیری در منطقه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل غفلت و هواپرستی سران کشور های عربی توانستند به اهداف خود دست یابند و جبهه مقاومت تنها مانع بزرگ بر سر راه جبهه استکبار برای دست یابی به این اهداف است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ایران را محور مبارزه با رژیم صهیونیستی و جریان تکفیری در دنیای اسلام و جهان خواند و اظهار داشت: برای حفظ این قدرت منطقه ای ملت ایران باید با شکوه تر از همیشه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی با اشاره به ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر کم رنگ شدن مسئله فلسطین در جهان گفت: عمال داخلی آمریکا به دنبال نفی مسئله فلسطین هستند و شعار نه غزه نه لبنان از سوی این جریان در سال ۸۸ داده شد.

نظر شما