شناسهٔ خبر: 137607 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی:

حمله موشکی سپاه برای حامیان تروریست‌ها پیام روشن دارد /پاسخ دندان‌شکن ایران "مقدمه کار" است

رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند، گفت: حمله موشکی سپاه پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان سعودی و غیرسعودی دارد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن در مسجد گوهرشاد با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: پیام عملیات اخیر آن است که اگر تلاش‌ها برای ناامنی ایران ادامه یابد، هیچ نقطه امنی در این عالم برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها باقی نخواهد ماند.

وی افزود: عده‌ای با پول‌های آل‌سعود و نقشه مستکبران آمریکایی سعی کردند تهران را به ناامنی بکشانند؛ امروز نیز پاسخ دندان‌شکن آن اقدام را دیدند و این مقدمه کار است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: جوانان این کشور، بنیه دفاعی را آن چنان قوی کردند که دیروز حدود ۷۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و اگر لازم شد شاید هزاران کیلومتر آن طرف تر هم بروند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه این پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیان مستکبر آن‌ها چه سعودی و چه غیرسعودی دارد، گفت: تضعیف بنیه دفاعی کشور از ناحیه هر کسی که باشد، امری ناپسند است.

نظر شما