شناسهٔ خبر: 137556 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

درِگوشی؛

رئیس تیم اقتصادی دولت دوازدهم کیست؟

در گوشی

هفته نامه «نماینده» - شنیده‌شده رئیس‌جمهور این اختیار را به اسحاق جهانگیری «معاون اول خود» داده است تا تیم اقتصادی دولت از سوی او معرفی شوند.

قرار است معاون اول رئیس‌جمهور اسامی تیم اقتصادی دولت دوازدهم (رئیس بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، وزیر اقتصاد و امور دارایی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) به رئیس‌جمهور معرفی کند و سپس او افراد پیشنهاد شده را به مجلس به‌عنوان وزرای پیشنهادی معرفی و برای معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه نیز حکم صادر کند.

همچنین خبر می‌رسد مسعود نیلی، بیژن نامدارزنگنه، علی‌اکبر ناطق‌نوری، محمد نهاوندیان و حسام‌الدین آشنا در تیم چینش وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم قرار گرفته‌اند و گزارش‌ها و پیشنهادهای خود در حوزه‌های مختلف مدیریتی را به رئیس‌جمهور ارائه می‌کنند.

محمد نهاوندیان «رئیس دفتر رئیس‌جمهور» که به احتمال زیاد در دولت آینده در مقام رئیس دفتر رئیس‌جمهور قرار ندارد گفته است: در دولت آینده اگر وزیری می‌خواهد تغییر کند باید اکثر معاونان او حفظ شوند؛ این چهره نزدیک به رئیس‌جمهور بر تغییر و تحول در بدنه مدیریت وزارت کشور تأکید می‌کند.

نظر شما