شناسهٔ خبر: 137533 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ارزشی برای سخنان «تیلرسون» قائل نیستیم/ از همه امکانات برای مقابله با توطئه آمریکا استفاده می‌کنیم

علاء الدین بروجردی/2 رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه ارزشی برای سخنان وزیر خارجه آمریکا قائل نیستیم گفت: مسئولان آمریکایی یاوه‌گویی‌های خود را تکرار می‌کنند.

به گزارش «نماینده» علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه از عناصر داخلی که به دنبال تغییر نظام ایران هستند، حمایت می‌کنیم، گفت: در 38 سال گذشته دولتمردان آمریکا همواره این یاوه‌گویی‌های خود را تکرار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره در طی 38 سال گذشته از سازمان منفور مجاهدین خلق، ضدانقلاب و داعش حمایت کرده، افزود: آمریکا سال‌هاست که تمامی توان نظامی، اقتصادی و سیاسی خود را در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با  تاکید بر اینکه آمریکا در تمامی عرصه‌ها از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده، تصریح کرد: مسئولان آمریکایی معترفند که در عراق، سوریه و در سایر بحران‌های منطقه‌ای شکست خورده‌اند و عامل شکست خود را جمهوری  اسلامی ایران می‌دانند.

بروجردی با تاکید بر اینکه مقابله جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی به عنوان اهرم آمریکا در منطقه بسیار جدی است و از همه امکانات خود برای مقابله با توطئه آمریکا استفاده خواهیم کرد، گفت: ارزشی برای سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا قائل نیستیم.

به گزارش تسنیم، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفته بود که سیاست ما در قبال ایران حمایت از عناصری در داخل این کشور است که به تغییر مسالمت‌آمیز رژیم‌شان منجر می‌شود.

نظر شما