شناسهٔ خبر: 137526 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حدادعادل؛

کسانی که دیروز مردم را به برجامیان و دلواپسان تقسیم می‌کردند، امروز چه پاسخی دارند؟

غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: دولت، مجلس و کارگروه صیانت از برجام به موضوع تصویب تحریم‌های جدید بی‌تفاوت و منفعل نباشند.

به گزارش «نماینده» حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به تصویب تحریم های جدید از  سوی آمریکا گفت: آمریکایی ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفته بودند تصویب تحریم های جدید را به بعد موکول می کنیم تا در انتخابات تاثیری نگذارد.

وی ادامه داد: حال آنچه در نظر داشتند را اعمال کردند و البته اظهارات وزیر خارجه امریکا هم که میگوید ما ازکسانی که در ایران برای تغییر حکومت فعالیت میکنند طرفداری میکنیم را باید در همین راستا دانست.
حدادعادل افزود: اکنون با این تحریم های جدید و پی در پی آیا انصاف حکم نمیکند بگویند حق با کسانی بود که دلواپس بودند؟ آنها که دیروز مردم رابه برجامیان و دلواپسان تقسیم میکردند و آنها را با زشت ترین الفاظ اهانت میکردند، امروز چه پاسخی دارند؟ آیاخودشان نگران نیستند؟

مشاور عالی رهبرانقلاب همچنین گفت: در شرایط فعلی بیش ازهر چیز به همدلی و وحدت نیاز داریم اما دولت، مجلس و کارگروه صیانت از برجام وظیفه دارند نسبت به این موضوع بی تفاوت و منفعل نباشند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: همزمانی تحریم های جدید با انتشار اسناد دخالت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد قابل تامل و عبرت آموز است.

نظر شما