شناسهٔ خبر: 137515 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آقای روحانی برداشتن بقیه تحریم‌ها پیش‌کش! جلوی تحریم‌های «جامع» را بگیرید

روحانی-مناظره جناب آقای رئیس جمهور! آمادگی‌تان در برداشتن تحریم‌های غیرهسته‌ای پیشکش، اگر امکان دارد آمادگی‌تان را در ممانعت از تصویب یا حداقل اجرای این تحریم‌های جدید به ملت ایران نشان دهید تا مردم باور کنند که می‌توانید بقیه را هم بردارید.

به گزارش «نماینده»، آقای روحانی در سومین مناظره انتخاباتی، خطاب به ملت ایران گفت: «من الان به ملت ایران اعلام می‌کنم آمادگی دارم در ۴ سال بعد غیر از تحریم‌های هسته‌ای که دراین ۴ سال برداشتم بقیه تحریم‌های ملت ایران را به خوبی و باقدرت بردارم و عزت و منفعت ایران را به ملت ایران برگردانم»

هنوز دولت دوازدهم آغاز به کار نکرده که خبر رسید تحریم جامع ایران تنها با دو رای مخالف در سنای امریکا به تصویب رسیده و با توجه به فضای کنگره و نگاه ترامپ، مانعی برای تصویب نهایی نخواهد داشت.

تحریم‌هایی که بنا به گفته کارشناسان اقتصادی، سخت‌تر و پیچیده‌تر از تحریم‌های قبل از برجام هستند و از آن به عنوان یک «قانون مادر» یاد می‌شود که دست دولت امریکا را برای تحریم‌های گاه و بیگاه باز می‌گذارد.

جناب آقای رئیس جمهور! آمادگی‌تان در برداشتن تحریم‌های غیرهسته‌ای پیشکش، اگر امکان دارد آمادگی‌تان را در ممانعت از تصویب یا حداقل اجرای این تحریم‌های جدید به ملت ایران نشان دهید تا مردم باور کنند که می‌توانید بقیه را هم بردارید.

نظر شما