شناسهٔ خبر: 137446 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تبعیض در پرداخت‌ها بین کارکنان شهرداری بسیار کم شده است

محسن سرخو.jpg عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ضرورت رفع تبعیض در پرداختها به کارکنان شهرداری از اقدامات انجام شده اخیر مدیریت شهری در این خصوص تقدیر کرد.

به گزارش «نماینده»، محسن سرخو عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش وضعیت استخدام‌ها در شهرداری تهران که صبح امروز در شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد گفت: در سال ۹۲ استخدام هایی در شرکت بهره برداری مترو انجام شد و در همان دوره طی جلسه ای که در کمیته حمل و نقل و کمیسیون عمران شورای شهر تهران برگزار شد اعلام کردیم که استخدام در مترو ممنوع شود و در خطوطی که احساس می‌شود این افراد جذب شده مشغول به کار شوند.

وی همچنین انجام آزمون‌هایی که برای تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری انجام شده و همچنین از طرح یک پارچه سازی قرارداد نیروهای شهرداری با شرکت های تأمین نیروی انسانی را گام مثبتی برشمرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه ای در دولت نهم مبنی بر قطع قرارداد کارکنان در نهادهای عمومی و دولتی با شرکت‌های پیمانکاری و ایجاد رابطه مستقیم قراردادی با سازمان ها براین نکته تأکید کرد که در شهرداری نیز باید ارتباطی مستقیم در قرارداد با کارکنان شهرداری تهران وجود داشته باشد.

سرخو همچنین به رفع تبعیض در پرداخت‌ها و فوق العاده ها در شهرداری تهران تأکید کرد و گفت: تبعیض در پرداخت‌های ارائه شده به کارکنان شهرداری بسیار کمتر شده و این موضوع قابل تقدیر است. اما هنوز هم این تبعیض وجود دارد و این احساس تبعیض برای کارکنان در یک مجموعه بسیار بد است و مانند خوره نیروی انسانی را می‌خورد.

وی همچنین در پیشنهادی خواستار شد که مدیرکل کارگری معاونت منابع انسانی شهرداری تهران از افرادی انتخاب شود که با سازوکار کارگری فعالیت داشته‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین این موضوع را مطرح کرد که این تغییر وضعیت استخدامی های اخیر نسبت به چند سال پیش انجام می شود تا شاعبه های انتخاباتی ایجاد نمی‌شد. a

نظر شما