شناسهٔ خبر: 137438 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وقت آن رسیده که آمریکا و هم پیمانانش قدرت قهر ما را بچشند

شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقت آن رسیده که آمریکا و متحدانش بار دیگر قدرت قهر ما را بچشند که زمان بزن و در رو گذشت. وقت آتش به اختیار است.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا شرفی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۳ خرداد ۹۶) گفت: روی کار آمدن حیوانی با مشخصات ترامپ رویکرد متبکرانه شیطان بزرگ در برابر نرمش قهرمانانه و قبول برجام از طرف ما بود.

وی افزود: سفارشات جان کری در آغازین روزهای صدارت این حاکم ابله که به او می‌گفت بر ایران سخت بگیرید و فشار بیاورید و هر چه بیشتر سخت بگیرید امتیاز بیشتری را خواهید گرفت به یاد داریم. وقت آن رسیده بار دیگر قدرت قهر ما را بچشند که زمان بزن و در رو گذشت. وقت آتش به اختیار است.

نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار داشت: شیطان بزرگ و آل صهیونیسم حجاز دوباره با آتش بازی کردند. به شما و نوکرتان صدام سرانجام جنگ با ایران را نشان دادیم و ولد نامشروع‌تان داعش گفتیم به مرزهای ایران نزدیک نشوید.

شرفی خاطرنشان کرد:  ما بر سر حفظ ارزش‌هایمان هیچ گاه شعار توخالی ندادیم. اگر گفتیم عمل کردیم. انگشت اشاره جانبازان و تیر و ترکش خورده‌ها و ریش سفیدان ما بازمانده‌ از ۸ سال دفاع مقدس خواب را از چشم بی‌شرمتان گرفت و روز روشن را بر سرتان شب تیره کرد.

وی افزود: خواستید سوریه را مصادره کنید و چه ها که نکردید. ما نخواستیم و این کار نشد. خواستید عراق را چند اپاره کنید و نقشه منطقه را تغییر دهید. ما نخواستیم و این کار انجام نشد. خواستید یمن را حذف کنید چه جنایت‌ها که در این راستا نکردید. شما خواستید و ما نخواستیم و نشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گام‌های پاسداران اسلام ناب محمدی (ص) خواب را از چشمان پلید و هرزه‌تان خواهد گرفت. من بعد از این به خود بلرزید و پنجه‌های قدرتمند حزب‌الله را به دور گردن‌تان حس کنید.

شرفی در پایان خاطرنشان کرد: لزوم نگاه نوع مدیریتی، مدیرانی مردمی با دیدگاه کارآمدتری را می‌طلبد. در جوامع بلوغ یافته و واقعیت‌های دنیای به دور از تعصبات بدوی این مزیت‌ها و زیرساخت‌های مادی و معنوی است که محور اساسی توسعه، رشد و پیشرفت بوده نه تمرکزگزایی خارج از قاعده و انحصارگونه.

نظر شما