شناسهٔ خبر: 137430 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دلجویی فلاحت‌پیشه از نماینده رشت

فلاحت پیشه.jpg نماینده اسلام‌آباد غرب با دلجویی از نماینده رشت، اعلام کرد غلامعلی جعفرزاده هیچگونه کوتاهی یا بی‌تفاوتی را متوجه نمایندگان مجلس نکرده است.

به گزارش «نماینده»، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در مطلبی از جعفرزاده نماینده رشت عذرخواهی کرد.

در این مطلب آمده است:

پیرو درج مطلبی از اینجانب در خبرگزاری فارس در خصوص همکار عزیزم جناب آقای جعفرزاده نماینده محترم رشت به عرض می‌رساند که:

با مراجعه به اصل مصاحبه آقای جعفرزاده در خصوص حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته مجلس، مشخص شد که ایشان هیچگونه کوتاهی یا بی‌تفاوتی را متوجه نمایندگان مجلس نکرده است و تأکید دارد که مجلس ایران برغم ادامه درگیری‌ها، حتی لحظه‌ای وقفه در کار خود نداشته است.

لذا اینجانب مراتب عذرخواهی خود را از برادرم آقای جعفرزاده نماینده عزیز و خدوم مجلس به اطلاع خبرنگاران عزیز می‌رسانم و خواستار درج این مطلب به نحو شایسته می‌باشم. چون همواره ایشان را از افتخارات مجلس دهم دانسته‌ام که به ویژه در کمیسیون تلفیق همکاری بی‌سابقه‌ای را در خصوص احکام مربوط به ایثارگران کشور تجربه کرده‌ایم.

به گزارش فارس، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس پس از حادثه تروریستی روز چهارشنبه پارلمان در مصاحبه‌ای گفته بود: من آخرین نماینده‌ای بودم که از مجلس خارج شدم و وارد حیاط مجلس شدم، هیچ نماینده‌ای منتظر من نماند و حتی توجه نکرده بودند که من یک ویلچر بزرگ دارم، تنها ۲ نفر از خدماتی‌ها به کمک من آمدند و خب به دلیل عدم وجود رمپ مجبور شدند که ویلچیر من را بلند کنند. ، من از دربی خارج شدم که گفته بودند امنیت آن تأمین شده بود.

فلاحت‌پیشه با ردّ اظهارات این نماینده ویلچرنشین مجلس که مدعی شده بود نمایندگان پس از اتمام صحن با عجله بیرون رفته و هیچ کمکی به او جهت خروج نکرده‌اند، گفت: این ادعا از خود شیرینی‌های این نماینده است، زیرا که همکاران ما هیچ عجله‌ای برای خروج نداشتند و حتی از یگان حفاظت مجلس خواستند که آنها را برای مقابله با تروریست‌ها مسلح کنند.

نظر شما