شناسهٔ خبر: 137214 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دیگر ۱۲ سال خدمت در شهرداری تهران بس است/پاسخگوی همه اعضا بوده‌ام

قالیباف شهردار تهران گفت: اگر دوستان اصولگرا هم به شورا می‌آمدند و از من می‌خواستند که شهردار باشم، دیگر تمایلی برای ماندن در شهرداری نداشتم.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح ۵۵ پروژه شهری در منطقه ۶ گفت: در این مدت پاسخگوی تک‌تک اعضای شورا بوده‌ام چه آنها که به صورت شفاهی سؤال پرسیدند یا اعضایی که حضوری پرسش‌های خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه دور از انصاف است که بگوییم مدیران شهرداری پاسخگوی اعضای شورا نیستند، گفت: ممکن است یک عضو شورا به طور فردی درخواستی کرده باشد که ما به صورت انفرادی نتوانیم به آن پاسخ گوییم و این عدم پاسخگویی نیز از لحاظ قانونی درست است زیرا ما باید بر اساس مصوبات و قوانین رفتار کنیم و نمی‌توانیم هر درخواستی را بپذیریم؛ جز درخواست‌هایی که در چارچوب مصوبات شورا باشد.

شهردار تهران در پاسخ به پرسشی در این خصوص که آیا اگر از سوی اصلاح‌طلبان پیشنهادی مبنی بر پذیرش مسئولیت شهرداری شود، می‌پذیرد؟ گفت: من آماده هرگونه هم‌اندیشی و انتقال تجربه هستم اما اگر دوستان اصولگرا هم به شورا می‌آمدند و این درخواست را می‌کردند، نمی‌پذیرفتم؛ زیرا ۱۲ سال برای حضور در شهرداری بس است و شهر نیازمند نگاهی جدید است.

نظر شما