شناسهٔ خبر: 137101 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حماس: نوک پیکان مقابله با اسرائیل باقی می‌مانیم

حماس جنبش حماس با تاکید بر اینکه این جنبش همچنان نوک پیکان مقابله با رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند، تاکید کرد که اخبار برخی رسانه ها درخصوص درخواست قطر از شماری از مسئولان این جنبش برای ترک قطر دروغ پردازی است.

به گزارش «نماینده» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، جنبش حماس امروز یکشنبه توضیحاتی را درباره خبر درخواست قطر از شماری از مسئولان حماس برای ترک خاک این کشور ارایه کرد.

حسام بدران سخنگوی رسمی جنبش حماس در سخنانی که در سایت رسمی این جنبش منتشر شد، گفت: برخی رسانه ها اخیرا این گزارش اشتباه و ادعا را مطرح کردند که قطر فهرستی از اسامی شماری از مسئولان ارشد حماس را ارایه و از آنها خواسته است تا خاک قطر را ترک کنند. باید بگویم که این ادعاها واقعیت ندارد و در راستای خواسته رسانه هایی است که به انتشار اخبار و اطلاعات نادرست و غیردقیق درباره حماس برای خدشه وارد کردن به وجهه این جنبش و تلاش برای تاثیرگذاری بر روابط خارجی حماس عادت کرده اند.

بدران افزود: همانطور که روشن است جنبش حماس اخیرا انتخابات داخلی خود را براساس فهرست ها و موعد زمانی مورد توافق برگزار کرد و رهبران جدیدی و در صدر آنها اسماعیل هنیه را برگزید که وی به همراه رهبران جنبش در داخل فلسطین اقامت دارد.

وی افزود: رهبران جدید جنبش حماس کار ساماندهی برنامه و تحرک و جابجایی های رهبران خود را در جاهای مختلف براساس اقتضای کاری آغاز کرده اند.

بدران گفت: قطر نقشی مثبت و ثابت و مداوم در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مسئله آنها خصوصا پرونده بازسازی غزه ایفا می کند.

وی گفت: حماس نوک پیکان در مقابله با اشغالگران باقی خواهد ماند و باوجود همه موانع و چالش ها، همواره قطب نمای این جنبش روشن و ثابت به سمت قدس خواهد بود.

بدران تصریح کرد: حماس در کنار همه گروههای ملت فلسطین و نیروهای زنده آنها به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

نظر شما