شناسهٔ خبر: 137064 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان

مخالفت خواهرزاده خاتمی با شهرداری محسن هاشمی

محسن هاشمی نایب رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس با شهردار شدن محسن هاشمی مخالفت کرد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا تابش‌ خواهرزاده خاتمی اظهار داشت: ناکارآمدی و عدم پایبندی به قول‌ها و وعده‌ها مهمترین مسئله‌ای است که می‌تواند باعث روی گردانی مردم از اصلاح‌طلبان شود.
 

وی در مورد اختلافات اصلاح‌طلبان در انتخاب شهردار و اینکه آیا این موضوع نمی‌تواند آغاز اختلاف اصلاح‌طلبان باشد، اظهار داشت: کسی که رای مردم را گرفته است باید پای رای مردم بایستد، شخصا با شهردار شدن آقای محسن هاشمی مخالفم، حتی خود آقای هاشمی هم این موضوع را رد کرده‌اند.

در همین حال محمدمهدی تندگویان عضو اصلاح‌طلب شورای شهر در گفت‌وگو با نامه‌نیوز و درباره حواشی ایجاد شده پیرامون نحوه انتخاب شهردار آینده تهران، گفت: تاکنون در میان اعضای جدید شورای شهر جلسه‌ای برای تعیین شهردار آینده تشکیل نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به مشکلات فراکسیون امید و مستقلین در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان مشکلاتی ایجاد شده است که به نظر می‌رسد مطالبات احزاب رعایت نمی‌شود.

معتقدم اگر به همان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگردند و همه احزاب اصلاح‌طلب را درگیر کنند، برخی از این مشکلات حل می‌شود. شورای عالی نتوانست نقش خود را به خوبی ایفا کند که نتیجه آن در بستن لیست مجلس و شورای شهر هم نمایان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: شورای عالی باعث ایجاد انشقاق در میان برخی از احزاب اصلاح‌طلب شده است که باید آن را ترمیم کند.

نظر شما