شناسهٔ خبر: 136979 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

جلایی‌پور: رقبای روحانی برانداز بودند

جلایی پور فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: تلاش برای دخالت در مدیریت آینده نظام از اهداف مخالفان روحانی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) بوده است![۱

به گزارش «نماینده»، «حمیدرضا جلایی‌پور» از فعالان اصلاح‌طلبان و از چهره‌های جامعه‌شناس این جریان خاص سیاسی، به تازگی طی اظهاراتی در نشست «نقش فضای مجازی در کمپین‌های انتخاباتی» در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به شعار نامزدهای مخالف دولت در افزایش یارانه‌ها و پرداخت کارانه گفته است:
  «اگر اینها پیروز می شدند از این پرداختها ابایی نداشتند و عواقب سند زدن برای آنها مهم نبود. اینها برانداز بودند زیرا سند زدن برای حاشیه نشینان، کشور را به نابودی می‌کشاند.» 
او همچنین تصریح دارد که تلاش برای دخالت در مدیریت آینده نظام از اهداف مخالفان روحانی مانند جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) بوده است! [۱]
*جای شعف و خرسندی است که یک جریان سیاسی خاص که نقش آشکاری در دو فتنه سال ۷۸ و سال ۸۸ ایفا کرد و زعمای بزرگ آن نیز هم‌اکنون به دلیل همان فتنه‌گری‌ها در حصر و انزوا به سر می‌برند، به قبح مسئله «براندازی» پی برده و در حال هشدار دادن پیرامون آن است.
صحبت‌های آقای جلایی‌پور هم درست نیست و رقبای رئیس‌جمهور روحانی در انتخابات ۹۶ برنامه‌های مطلوب و کارشناسانه‌ای داشتند که نمی‌توان و نباید به آنها لفظ براندازی را اطلاق کرد.
چه اینکه حکما این برنامه‌های مطلوب، براندازانه نبودند که آقایان جهانگیری و روحانی هم مجبور به تکرار آنها در مناظره‌های انتخاباتی شدند...
اظهارات جلایی‌پور درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز نوعی سرمستی از یک پیروزی غیر منتظره برای کسانی ارزیابی می‌شود که به اذعان خود، نامزد رسمی در انتخابات نداشتند.
***


۱_http://www.irna.ir/fa/News/۸۲۵۴۷۶۲۷

نظر شما