شناسهٔ خبر: 136918 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی‌زاده در نطق میان دستور:

رئیس‌جمهور با همت مضاعف فصل جدیدی از پاسخگویی به مطالبات را آغاز کند

«سیداحسان قاضی زاده» نماینده فریمان در حاشیه بازدید از تحریریۀ نماینده نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: رئیس ‌جمهور منتخب ضمن درک پیام‌های جامعه که در عرصه کارزارهای انتخاباتی مطرح شد باید با iمت مضاعف فصل جدیدی از اقدام و عمل، کار و پاسخگویی به مطالبات عینی مردم را آغاز کند.

به گزارش «نماینده» سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۷ خرداد ۹۶) گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه برگ زرین دیگری بر تارک انقلابمان بود و موجب صیانت کشورمان در برابر تهدیدهای روزافزون آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه‌ای آنان شد. انتخاباتی که نشان از شور و شعور مردم و مشارکت ۴۱ میلیون نفری شد.

وی افزود: حضور بیش از ۷۳ درصد از مردم ایران از هر فکر و سلیقه و گرایش در انتخابات نشان داد که قلب همه مردم ایران برای نام و آینده ایران می‌تپد.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بی‌تردید پیروز واقعی و اصلی این انتخابات مردم بوده‌اند و بی‌شک هدایتگر مسیر پیروزی و حضور دهها میلیونی مردم، رهبر معظم انقلاب حضرت‌ آیت‌العظمی خامنه‌ای بودند که فرصت حضور برای همه اندیشه‌ها، تفکرات و سلایق را فراهم آوردند و مردم را دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات کردند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: انتخابات اخیر بیانگر مطالبات متراکم در جامعه بود آنجا که دو جریان قدرتمند ۲۳ میلیونی و ۱۶ میلیونی مردم وارد کارزار انتخاباتی شد تا نیازهای عینی جامعه مطالبه شود. نیاز به همزیستی و درک متقابل اجتماعی و فرهنگی، حل مشکلات اقتصادی،‌ اشتغال جوانان، مشارکت بانوان و زنان در عرصه مسائل اجتماعی و سیاسی، خروج از رکود اقتصادی، توجه ویژه به ظرفیت‌ها و پتانسیل نسل جوان، رسیدگی به معضلات حاشیه‌نشینان شهرها و محرومان و دهها مساله دیگر از جمله مطالبات جدی مردم بود که در این انتخابات مطرح شد.

وی افزود: قطعاً رئیس ‌جمهور منتخب ضمن درک پیام‌های پیدا و پنهان جامعه که در عرصه کارزارهای انتخاباتی مطرح شد باید با کار و تلاش و همت مضاعف و بهره‌گیری از تجربه ۴ سال گذشته فصل جدیدی از اقدام و عمل، کار و پاسخگویی به مطالبات عینی مردم شریف ایران را آغاز کند.

عضو کمیسیون بررسی بر تبلیغات ریاست جمهوری اظهار داشت: اینجانب با توجه به مسئولیت در کمیسیون بررسی تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گزارش جامعی از روند و اقدامات انجام شده در انتخابات ریاست جمهوری آماده کرده‌ام  که در صورت تعیین فرصت از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی آن را به صحن علنی مجلس گزارش خواهم کرد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: به علت ضعف مفرط مدیریتی مدیران شرکت نفت مرکز ایران میادین گازی طوس و عطار به بهره‌برداری نرسیده و با قطع گاز ترکمنستان در زمستان گذشته بسیاری از صنایع استان ناچار به استفاده از سوخت‌های دیگر شده و گاز مصرفی ۶ استان دیگر در معرض تهدید جدی واقع شده است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف با وجود پیگیری‌های انجام شده از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما