شناسهٔ خبر: 136905 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سپاه آیینه اقتدار کشور است

غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین: سپاه آیینه اقتدار کشور و انقلاب است.

به گزارش «نماینده»، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی.

وی افزود: هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه‌های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده این انتخابات در یک کشور ۸۰ میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.

سردار غیب پرور همگرایی و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهای انتخابات دانسته و خاطرنشان کرد: اتفاقات  بدی نیز در این ایام رخ داد تا جایی که حتی برخی به سپاه که مظهر اقتدار ملی است تاخت و تاز کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون فعالیت‌های سازمان بسیج گفت: باید برنامه‌های بسیج در بطن جامعه بوده و اثر بخش باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر پرهیز از شتابزدگی در برنامه‌ها تصریح کرد: خدمات اجتماعی، محور اصلی فعالیت‌های بسیج بوده و بسیجیان باید در متن جامعه باشند نه در حاشیه.

سردار غیب پرور ادامه داد: بایستی چهره بسیج، چهره‌ای خدمتگزار در منظر افکار عمومی باشد لذا تا می‌توانیم بخش‌های خدماتی بسیج را تقویت داده و افزایش خواهیم داد.

نظر شما