شناسهٔ خبر: 136879 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با «نماینده»:

طمع اصلاح‌طلبان به هیئت‌رئیسۀ مجلس، بدلیل نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری است

حاجی دلیگانی حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: اصلاح طلبان روندی را که در ریاست جمهوری و شوراها اجرا کردند می خواهند در مجلس هم پیش گیرند و به قولی مجموعه خود را تکمیل کنند تا در مجلس تغییرات به وجود بیاورند لذا دچار طمع شده اند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «نماینده» در خصوص انتخابات هیئت رئیسه در اجلاسیۀ دوم مجلس دهم اظهار داشت:  من روند انتخابات هیات رئیسه در ابتدای دوره دهم مجلس  را بخاطر اینکه به نظر می رسد روند آن بر اساس اقتدار مجلس نیست، مناسب نمیدانم، لذا من در این انتخابات ورود جدی پیدا نکرده ام.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه در این انتخابات یک سری رایزنی ها و فعالیت هایی صورت می گیرد که منجر به ضعف مجلس می شود، تصریح کرد: با این روند عده ای رای خواهند آورد که جدای سلایق سیاسی، خود را بدهکار کسانی می دانند که به آنها رای داده اند و لذا نمی توانند جانب موضع حق را بگیرند و این موضوع باعث می شود تلاشها بر موضع مماشات و رعایت حال رای دهندگان متمرکز شود لذا روند چانه زنی هایی که در انتخابات هیئت رئیسه صورت می گیرد را قبول ندارم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه اصلاح طلبان بر اساس نتیجه انتخابات ریاست جمهوری خواهان کرسی های بیشتر در هسئت رئیسه هستند خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان روندی را که در ریاست جمهوری و شوراها اجرا کردند می خواهند در مجلس هم پیش گیرند و به قولی مجموعه خود را تکمیل کنند تا در مجلس تغییرات به وجود بیاورند لذا دچار طمع شده اند.

وی در ادامه افزود: روند و نوع فعالیت هایی که انجام می شود روند خداپسندانه ای نیست و لذا خروجی آن یک هیئت رئیسه منفعل و سازشکار خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به مواضع رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر تصورمان این بود که رئیس مجلس اصلاح طلب نیست ولی امتیازات زیادی که به دولت یازدهم داده شد که حتی توسط یک رئیسِ مجلسِ اصلاح طلب هم این امر امکان پذیر نبود.

نظر شما