شناسهٔ خبر: 136866 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

توییت معنادار مشاور رئیس جمهور در فتنه گر نامیدن موسوی

آشنا وقتی آشنا موسوی را فتنه‌گر می‌خواند و از روی فتنه‌گران عبور می‌نماید و موضوع آشتی را مطرح می‌کند؛ باید ترسی عمیق را در وجود ایشان و حلقه #مهندسان_پاستور جستجو کرد.

به گزارش «نماینده»، رضا سراج تحلیلگر مسایل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

به فاصله چند روز پس از انتخابات، فتنه‌گر خواندن موسوی در توئیت مشاور روحانی، ماهیت ماکیاولی جریان بنفش را نمایان کرد. اما در نگاه دوم، این توئیت می‌تواند پالس و پیشنهاد یک معامله باشد. معامله‌ای که یک سوی آن عبور جریان بنفش از فتنه سبز و سوی دیگر آن، عدم پی‌گیری #مهندسی_مشارکت و عدم برخورد با #مهندسی_تخلف است. در این میان مطالبه گسترده مردم از دستگاه‌های مسئول برای پی‌گیری تخلفات انتخاباتی، جریان نانجیبان سبز و ماکیاول‌های بنفش را نزد مردم قهوه‌ای خواهد کرد.

پیش از این نیز سراج در مطلبی با عنوان "آشنا از چه نگران است؟ " نوشته بود: حسام الدین آشنا نوشته: «فتنه ها دیگر تکرارنمی شود. اگرچه دبیرشورای نگهبان هنوز هم آیت الله جنتی است؛ اما نه حسن روحانی، محمود احمدی نژاد است و نه سید ابراهیم رئیسی میر حسین موسوی است. آشتی کنیم نه اینکه یکدیگر را آتشی کنیم.» اظهارات آشنا نشانه چیست؟

وقتی آشنا موسوی را فتنه‌گر می‌خواند و از روی فتنه‌گران عبور می‌نماید و موضوع آشتی را مطرح می‌کند؛ باید ترسی عمیق را در وجود ایشان و حلقه #مهندسان_پاستور جستجو کرد. این حلقه به شدت نگران پی‌گیری #مهندسی_مشارکت در انتخابات است و می‌خواهد آن را منتفی کند.

نظر شما