شناسهٔ خبر: 136831 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تفکری که برای حل مشکلات کشور نگاه به غرب دارد شکست می‌خورد

سردار نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه نباید در مقابل دشمن کوتاه آمد، گفت: تفکری که برای رفع مشکلات کشور، نگاه به غرب دارد با شکست روبرو می‌شود.

به گزارش «نماینده» سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه طی سخنانی در گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بروجرد که شامگاه پنجشنبه در پادگان ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز راه شهیدان را همین جوانان انقلابی و با انگیزه ادامه می دهند زیرا جوانان این مرز و بوم همانند جوانان دوران دفاع مقدس راه خود را پیدا کرده اند.

نجات با بیان اینکه در طول عمر با برکت انقلاب هیچگاه توقفی در راه و مسیر انقلاب وجود نداشته و اعتماد به جوانان با انگیزه و انقلابی پیروزی را برای ما رقم زده است، گفت: امروز تفکری که نگاه به غرب داشته و به قدرت بالای جوانان اتکا ندارد پیروز نخواهد بود.

وی همچنین با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان ایران اسلامی توانستند با از جان گذشتگی و روحیه ایثار و شهادت دشمن را به زانو در آورده و شکست دهند، گفت: در سال‌های دفاع، اتکا و اعتماد به امثال شهید همت‌ها باعث شد رزمندگان اسلام با دست خالی در مقابل دشمن سر تا پا مسلح ایستادگی کنند و پیروز شوند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه، شعار «ما می‌توانیم» را سرآغاز رسیدن به پیروزی عنوان کرد و افزود: امروز ناوهای هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس حضور دارند و جوانان با غیرت ایرانی با اتکا به نیروی ایمان کاری کردند که آنان دست از پا خطا نخواهند کرد و این اقتدار ایران اسلامی است و مسئله ای است که سایه جنگ را از سر ما کم کرده است.

سردار نجات ادامه داد: اگر امروز ناوهای هواپیمابر آمریکا یک گلوله به سمت مرزهای ما شلیک کنند بدون شک با پاسخ دندان شکن روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می زند و این اقتدار ملی در سایه اتکال خداوند و اعتماد به جوانان انقلابی به دست آمده است و دشمن نیز این موضوع را به خوبی می داند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر در کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با مشارکت ۷۳ درصدی مردم و در امنیت کامل برگزار شد و ما این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار نجات افزود: امروز بزرگترین پروژه های عمرانی و زیر ساختی کشور به دست همین جوانان انقلابی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ساخته می شود و نتیجه اعتماد به جوانان انقلابی دستیابی به فناوری هسته ای است که ما را در جمع ۶ کشور بزرگ جهان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: به اقرار مسئولین دیپلماتیک و مذاکره کننده هسته ای، آنچه باعث شد ۱+۵ در پای میز مذاکره، فناوری هسته ای و غنی سازی ایران را بپذیرد قدرت علمی و ایستادگی کشور در طول ۱۲-۱۰ سال اخیر در مقابل زیاده خواهی های ابرقدرت‌ها و نیز دستیابی به غنی سازی ۲۰ درصد بود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: امروز اگر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها فکر جنگ با ایران را از سر خود دور کرده اند، به خاطر اقتدار ایران در منطقه و قدرت بازدارندگی کشور در زمین و هوا و دریاست.

سردار نجات با بیان اینکه آنها (دشمنان) حضور پرشور و حماسی مردم را در همه صحنه ها دیده اند، تصریح کرد: این اقتدار و بازدارندگی و این حضور مردم است که سایه جنگ را از سر کشور کم کرده است نه مذاکره.

وی با بیان اینکه قله‌های پیشرفت و پیروزی را با اتکا به خداوند به زودی فتح خواهیم کرد، گفت: نباید در مقابل دشمن کوتاه آمد و تفکری که نگاه به غرب برای رفع مشکلات دارد با شکست روبرو می‌شود.

نظر شما