شناسهٔ خبر: 136828 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آخرین اخبار طرح جریمه غیبت سربازی در سال ۹۶

سربازی43 رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درخصوص آخرین اخبار طرح جریمه غیبت سربازی در سال ۹۶ و تفاوت آن با سال ۹۵ سخن گفت.

به گزارش «نماینده» سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح، ‌ درخصوص طرح خرید جریمه غیبت سربازی در سال ۹۶، ‌ اظهار داشت: این طرح از ۱۵ اردیبهشت ماه شروع شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: افرادی که سال گذشته در این طرح ثبت‌نام کرده و نسبت به پرداخت وجه و تعیین تکلیف خود اقدام نکرده باشند باید در سال جاری مجددا ثبت‌نام کنند.

سردار کمالی در ا ین خصوص اعلام کرد: مبلغ جریمه بر پایه میزان غیبت تا پایان سال ۹۶ محاسبه خواهد شد؛ بنابراین افرادی که سال گذشته تعیین تکلیف نکرده‌اند با ۱۰ درصد افزایش قیمت مواجه خواهند شد و علاوه بر آن مبلغ جریمه‌شان نیز متفاوت است؛ چرا که آنها تا پایان سال ۹۵، ۸ سال غیبت داشتند و در سال ۹۶ یکسال دیگر نیز به غیبتشان افزوده خواهد شد و باید مبلغ بیشتری بپردازند.

وی به افرادی که ۸ سال غیبت سربازی به بالا دارند توصیه کرد: تکلیف سربازی خود را مشخص کنند؛ یا به خدمت سربازی بروند یا در طرح‌های خرید جریمه غیبت ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اعلام این مطلب که افراد واجد شرایط ثبت‌نام در طرح جریمه غیبت سربازی می‌توانند مبلغ تعیین شده را به صورت قسطی یا نقدی بپردازند اعلام کرد: افراد متقاضی پرداخت قسطی باید تا پایان سال ۹۶ آن را تسویه کنند.

سردار کمالی اعلام کرد: تفاوت پرداخت قسطی در سال ۹۵ با ۹۶ به این صورت است که افراد متقاضی طرح جریمه غیبت سربازی در سال ۹۵ می‌توانستند در چندین ماه مبلغ تعیین شده را به صورت قسطی پرداخت کنند اما در سال ۹۶ جریمه باید تا پایان سال ۹۶ پرداخت شود.

نظر شما