شناسهٔ خبر: 136823 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

احضار برخی استانداران و فرمانداران به‌خاطر تخلفات انتخاباتی

دادگاه.jpg رئیس‌کل دادگستری استان تهران می‌گوید برخی از استانداران و فرماندارانی که در ارتباط با تخلفات انتخاباتی برایشان پرونده تشکیل شده، به دادسرا احضار شدند.

به گزارش «نماینده» غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که آیا در ارتباط با تخلفات انتخاباتی برای فرماندار ورامین که چندی پیش نیز خبر بازداشت وی منتشر اما تکذیب شد، پرونده تشکیل شده است یا خیر، اظهار کرد: درباره اینکه برای فرماندار ورامین پرونده تشکیل شده یا به دادسرا احضار شده، مطلع نیستم اما برای تعدادی از استانداران، فرمانداران و مسئولان دوایر دولتی در نقاط مختلف کشور به‌واسطه گزارشاتی که در مورد تخلفات‌شان واصل شده، پرونده تشکیل شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه به این پرونده برابر ضوابط رسیدگی می‌شود، افزود: تعدادی از استانداران و فرماندارانی که برایشان پرونده تشکیل شده، احضار شدند و مابقی نیز در فرایند رسیدگی احضار می‌شوند.

به‌گفته اسماعیلی هیچ‌ کدام از این پرونده‌ها فعلاً منتهی به صدور رأی نشده و همه آنها در مرحله تحقیقاتی مقدماتی در دادسراست.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پاسخ به این سؤال که در مجموع در استان تهران چه‌تعداد پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است، گفت: در مجموع در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران بالغ بر ۱۵۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است.

نظر شما