شناسهٔ خبر: 136795 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاسخ کدخدایی به اظهارات روحانی

کدخدایی.jpg سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات اخیر روحانی پاسخ داد.

به گزارش «نماینده»، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره انتخابات، پاسخ داد. متن کامل این پاسخ که در کانال شخصی کدخدایی منتشر شده، به‌شرح ذیل است:

جناب آقای روحانی اخیراً گفته‌اند: "ای‌کاش می‌شد این شورای عزیز نگهبان ما که در ساعت ده و نیم شب پیشنهاد هیئت اجرایی را قبول کرد، همان زمانی که هیئت اجرایی در صبح پیشنهاد کرد که برای تسریع در کار فقط کد ملی افراد نوشته شود موافقت می‌کرد و دیگر از ده و نیم صبح تا ده و نیم شب طول نمی‌کشید. لابد دقت کافی نمودند...".

اولین تماس وزیر محترم کشور در این خصوص هنگام غروب بود که موضوع با توجه به صراحت آیین‌نامه نیازمند تأمل بود. با توجه به پیگیری ایشان موضوع با اعضای محترم هیئت مرکزی مشورت شد و پس از موافقت این اعضا موافقت نیز اعلام شد، اما فاصله حدود دو ساعت بود و نه بیشتر. فکر می‌کنم به جناب روحانی گزارش غلط داده‌اند یا اینکه!؟

اما دوستان اجرایی بهتر بود به‌جای این گزارش، به جناب آقای روحانی توضیح می‌دادند چرا بسیاری از حوزه‌ها با تأخیر زیاد شروع به کار کردند. و یا چرا دستگاه‌ها مرتب دچار نقص فنی می‌شدند؟ و تأثیر آن در اخذ آرا تا چه‌میزان بوده است!؟

نظر شما