شناسهٔ خبر: 136779 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

رئیس کل دادگستری استان تهران:

حدود ۱۰۰ نفر در حوزه‌های اخذ رأی استان تهران بازداشت شدند/ تعقیب قضایی عاملان خرید و فروش رای

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران غلامحسین اسماعیلی گفت: حدود ۱۰۰نفر در شهرهای مختلف استان در ارتباط با تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش آرا بازداشت و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‎اند.

به گزارش «نماینده» غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در ارتباط با تخلفات گزارش شده از انتخابات امروز به دادگستری تهران اظهار کرد: تخلفاتی در حوزه های مختلف در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به ما گزارش شده است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی از ناحیه همکاران قضایی در سطح استان تهران در جهت پیشگیری از تخلفات انتخابات و برخورد با متخلفان انجام شده است.

اسماعیلی گفت:  تا حدود یکی دوساعت قبل حدود ۱۰۰نفر در شهرهای مختلف استان تهران در ارتباط با تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش آرا بازداشت شده‌اند و تحت تعقیب قضایی قرار  گرفته اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تدابیر ویژه‎ای اتخاذ شد که با بکارگیری عوامل انتظامی در حوزه های انتخابی از تکرار و اقدام مشابه پیشگیری شود و هشدارهای لازم داده شده است امیدواریم تا ساعات پایانی شاهد این قبیل موارد نباشیم.

نظر شما