شناسهٔ خبر: 136759 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دولت در ۴ سال آینده هم مانند فروردین و اردیبهشت ۹۶ کار کند!

ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت در چهار سال آینده مانند فروردین و اردیبهشت ۹۶ کار کند که کارهایی که تاکنون از نظرشان نشدنی بود، در این دوماه شدنی شد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به سالگرد آزادی خرمشهر و تبریک این روز اظهار داشت: آزادی خرمشهر نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ملت ایران و دفاع مقدس بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه افزود: مردم با حضور حداکثری خود دخالت شان را در تعیین سرنوشت خود رقم زدند و مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده مردم قم در مجلس با تبریک این حماسه به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و رئیس جمهور منتخب گفت: امیدواریم خداوند توفیق ادامه راه امام و شهیدان را در ایفای مسئولیت ها بدهد؛ باید تبریک ویژه ای به رهبر معظم انقلاب بگوییم که حتی تحسین و اقرار سیاستمداران بزرگ دنیا مثل نوآم چامسکی را برانگیخت و مانند امام (ره) مهندسی تداوم انقلاب اسلامی را انجام داد.

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه با ارائه تذکراتی به نامزدهای انتخابات اظهار داشت: وقتی شورای نگهبان مشغول بررسی چند جلد تخلف در انتخابات است، ای کاش مسئولان قدری خویشتنداری می کردند و اگر قرار بود جشن پیروزی برگزار کنند، کنترل می کردند رقص مختلط زن و مردم و کشف حجاب انجام نشود و احساسات مردم جریحه‌دار نشود.

وی ادامه داد: کسانی که نامزدشان رای نیاورد خویشتن داری کردند و ای کاش همه جریان های سیاسی اینطور خویشتن دار و تابع قانون بودند تا امنیت ملی خدشه دار نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان دیشب وزیر کشور در گفتگو ویژه خبری تصریح کرد: آقای رحمانی فضلی گفت که خراسان جنوبی و قم کمترین آمار مشارکت را داشته اند در حالی که طبق اعلام فرماندار خود شما، خراسان جنوبی ۸۵ درصد و قم ۷۸.۶ درصد مشارکت داشته اند در حالی که میانگین مشارکت کشوری ۷۳ درصد بوده است.

ذوالنور افزود: در قم آقای رئیسی با ۵۷ درصد پیشتاز بوده و آقای روحانی ۳۵ درصد داشته است؛ دنبال چه هستید که در گفتگوی ویژه خبری دست به چنین تحریکاتی می زنید!؟ اگر اطلاع ندارید چرا حرف می زنید و اگر اطلاع دارید، چرا قلب واقعیت می کنید؟

وی در پایان با توصیه به دولت آینده گفت: دولت در چهار سال آینده مانند فروردین و اردیبهشت ۹۶ کار کند که کارهایی همچنون پرداخت مطالبات بازنشستگان را که تاکنون از نظرشان نشدنی بود، در این دو ماه شدنی شد.

نماینده مردم قم افزود: در چهار سال آینده همه با وحدت و انسجام کار کنند تا اهداف و خواسته های مردم محقق شود.

نظر شما