شناسهٔ خبر: 136695 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

اصلی‌ترین مطالبه مردم از دولت جدید روحانی

نظرسنجی نظرسنجی اخیر سایت ضد ایرانی، صدای آمریکا به نتیجه قابل تاملی ختم شده و یکی از مهم ترین واقعیت های جامعه امروز ایران را به تصویر می کشد.

به گزارش «نماینده»، رسانه های ضد انقلاب تلاش زیادی می کنند با نظرسنجی های هدف دار برخی هدف گذاری های مد نظر خود را در افکار عمومی اولویت ببخشند.

استراتژی  کلی نظرسنجی ها یا به تعبییر دقیق تر نظرسازی های ضدانقلاب به این سمت است که برخی موضوعات فرعی و حاشیه ساز را در افکار عمومی به عنوان یک موضوع اصلی مطرح کرده و عمومیت ببخشند.

این در حالیست که نظرسنجی اخیر سایت ضد ایرانی، صدای آمریکا به نتیجه قابل تاملی ختم شده و یکی از مهم ترین واقعیت های جامعه امروز ایران را به تصویر می کشد.

در اینباره صدای آمریکا نوشته است: در حالیکه حامیان و منتقدان حسن روحانی مطالبات مختلفی از حسن روحانی در دوره دوم ریاست جمهوری مطرح کرده‌اند، نظرسنجی بخش فارسی صدای آمریکا نشان می دهد که بیشترین خواسته مردم از دولت آقای روحانی «بهبود وضعیت اقتصادی» است.

در نظرسنجی بخش فارسی صدای آمریکا که پس از اعلام پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری او انجام شده، ۶۳ درصد از مخاطبان بهبود وضعیت اقتصادی را اولین اولویت دولت دوم حسن روحانی دانستند.

این گزارش درپایان تصریح می کند: دولت آقای روحانی در چهارسال گذشته تلاش کرد تورم را مهار کرده و رکود اقتصادی را از میان بردارد. با این حال نرخ بالای بیکاری و تداوم تعطیلی واحدهای صنعتی موجب انتقادات بسیاری به دولت او شد.

نظر شما