شناسهٔ خبر: 136667 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

منتخب ملت با خدمت صادقانه و بهره گیری از نیروهای جوان و جهادی به اعتماد مردم پاسخ دهد

محمدمهدی زاهدی431 در بخشی از بیانیه دکتر زاهدی آمده است: منتخب ملت با الگو قراردادن مولفه های حکومت مردم سالار دینی که سرفصل آن همانا خدمت صادقانه به مردم است و با نگاه خدمت و بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد، جوان و جهادی پاسخی شایسته به اعتماد ملت بزرگ ایران دهد.

به گزارش «نماینده» رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری و شورای شهر در  29 اردیبهشت بیانیه ای به شرح زیر منتش کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران
هموطنان عزیزم در داخل و خارج از کشور

با سلام و درود

حماسه حضور میلیونی و هفتاد و سه درصدی شما در پای صندوق های رأی بسیار ستودنی و خیره کننده بود. بعنوان قطره ای از دریای بیکران ملت عظیم ایران، به ایرانی بودن خود بالیدم.

سیل خروشان شما در پای صندوق های اخذ رای، تجدید بیعتی بود با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام و لبیکی به ندای رهبر فرزانه انقلاب.

این حضور پرشکوه، بار مسئولیت دولتمردان را صد چندان نموده است و یقینا اتحاد و همدلی مضاعفی بین تمام ارکان نظام را برای پاسخ به این اعتماد ملی می طلبد.

این انتخاب را به ملت حماسه ساز ایران و منتخب مردم جناب حجة  السلام و المسلمین حسن روحانی تبریک عرض می نمایم.

امید دارم منتخب ملت با الگو قراردادن مولفه های حکومت مردم سالار دینی که سرفصل آن همانا خدمت صادقانه به مردم است و با نگاه خدمت و بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد، جوان و جهادی پاسخی شایسته به اعتماد ملت بزرگ ایران دهد.

توجه ویژه به معیشت مردم و اشتغال جوانان و همچنین عنایت خاص به حوزه علم و فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان بعنوان پیشرانهای تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتدار ملی، انتظار جامعه دانشگاهی از دولت محترم دوازدهم است و در طی این مسیر مجلس شورای اسلامی و کمیسیون آموزش و تحقیقات، آمادگی کامل برای همراهی و همکاری دارد.

مرام و منش اخلاق محور و رویکرد عالمانه و مدبرانه برادر ارجمند جناب حجه الاسلام دکتر رئیسی به مسایل کشور، فرصتی شد برای معرفی الگوی شایسته یک مدیر انقلابی به جامعه. برای این برادر ارجمند آرزوی توفیق روزافزون دارم.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و استقبال بی نظیر کاندیداها و تبلیغات هواداران، شور و هیجان خاصی به پنجمین دوره این انتخابات بخشید. فرصت را مغتنم شمرده و به برگزیدگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض می نمایم.

 از همه‌ کسانیکه در خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت  تلاش نمودند بویژه علما، کاندیداهای محترم و هواداران ایشان، مجریان، ناظران، نیروهای انتطامی و امنیتی، اصحاب رسانه و رسانه ملی و تمام اقشار و اقوام ایرانی تشکر می کنم.‌

رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب و تسلط ژرف به مسایل داخل و خارج از کشور و باور راسخ و حمایت ایشان به حضور مردم در همه عرصه های سرنوشت ساز، یکی از مهمترین دلایل برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور است.

رقابت انتخاباتی به اتمام رسید و از امروز همه با هم و در کنار هم برای سرافرازی ایران عزیز اسلامی همگام خواهیم شد.

به امید ایرانی همواره سربلند بر قله های رفیع عزت و اقتدار.


خادم ملت
محمد مهدی زاهدی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

نظر شما